221btimelordette:

I was initially planning on being a casual fan, but then I thought, why not just let it consume my soul instead? 

image

jaclcfrost:

like i try to be accepting of all pairings but certain ones just. nah. nope. no thanks. no thank u. u can ship that all u want. just keep it away from me. far, far away. don’t want to hear about it. don’t want to see it. keep it away

Posted on May 12, 2014   ( 55995)   via  › jaclcfrost  

+ i think i only have two  + gpoy   

elizabethplantagenet:

does anyone else just get really emotional about history sometimes

Posted on April 12, 2014   ( 10865)   via  › houseplantagenet  

+ yeah  + ...  + i just fucking love history okay  + gpoy   

Posted on April 04, 2014   ( 79841)   via  › clarieholt  

+ AWOOHOO  + gpoy  + my fave always  + friends   

I wanna be that one girl who looks really cute but also gives off the vibe that she could snap your neck if you disrespect her like is that possible for me

Posted on April 01, 2014   ( 643361)   via  › kimisbaked  

+ this is my aim in life  + gpoy   

my team always win.

lieutenantlipton:

i refuse to marry a boy unless he carries his reserve chute through normandy to turn into my wedding dress

Posted on January 27, 2014   ( 288)   via  

+ omg  + ilu harry  + band of brothers  + gpoy   

buttwyatt:

i miss that stupid meth show

Posted on January 26, 2014   ( 3294)   via  › buttwyatt  

+ gpoy   

heckitygirl:

i love drunk girls in bathrooms so much like they’re just so nice they tell u how pretty u are and become ur bff for like those two minutes that ur standing there in the bathroom its great

Posted on January 07, 2014   ( 178955)   via  › spicegrrl  

+ i am that drunk girl ngl  + gpoy   

As i’m off out now, this shall be my last post of the year, woo! <3

Read More

Posted on December 31, 2013   ( 6)  

+ gpoy  + HAPPY NEW YEAR LOVELIES  + me   

Anonymous said: HELLO BEAUTIFUL PERSON ONCE YOU GET THIS YOU MUST SHARE FIVE RANDOM FACTS ABOUT YOURSELF AND SEND IT TO YOUR TEN FAVOURITE FOLLOWERS

Ooh alrighty …

1) I’M GETTING WAY TOO EMOTIONAL ABOUT EVERYTHING HUNGER GAMES RELATED RIGHT NOW

2) I love horror movies 

3) I’m 5’3” short tall

4) I have a scar on my forehead from when I tripped playing in the playground at primary school and hit my head against a brick wall. I got to go in the headteacher’s fancy car to the hospital, FUN TIMES

5) IT’S MY BIRTHDAY ON WEDNESDAY, WOO

Posted on November 30, 2013  

+ gpoy  + anonymous   

jaclcfrost:

ahaha yeah my feelings for that character have totally calmed down [sees picture of them] ahaha never mind. aha. ha. i lied. i fucking lied. i lied so much ahahaha i’m a fucking liar i have no control in my life ahaha help me

Posted on November 11, 2013   ( 102448)   via  › jaclcfrost  

+ ACCURATE  + gpoy   

{PhotoAlt

I don’t know whether or not to be worried by this, BUT WHO CARES FAVE CHARACTER, YES

(everyone seems to be taking this lately, & if you like you can find it here!)

Posted on April 03, 2013   ( 17)  

+ jsyk guys i;m not secretly a murderer  + gpoy   

litwick:

i suck at tumblr friendships like one day ill be like their best friend and then not talk to them again for a week

heiwajima:

can we skip school and university and go to the part where i become a princess

Posted on February 21, 2013   ( 149394)   via  › rurihijiribe  

+ yes pls  + gpoy